השרה שקד: "יגיעו עשרות אלפי עולים ממזרח אירופה"

    איתי גדסי No Comments on השרה שקד: "יגיעו עשרות אלפי עולים ממזרח אירופה"

    שרת הפנים איילת שקד בכנס מרכז השלטון האזורי: "אנחנו חושבים שיגיעו עשרות אלפים אם לא מאות אלפי עולים מרוסיה אוקראינה וחבר העמים. אתם במועצות האזוריות יכולים לעזור בקליטה"

    מטוס. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכנס ראשי המועצות האזוריות וסגניהם, של מרכז השלטון האזורי בישראל, שמתקיים היום (חמישי) במועצה האזורית גולן, אמרה שרת הפנים איילת שקד כי עוד החודש תעבור החלטת ממשלה שבמסגרתה יוקמו בין 7-12 יישובים חדשים בנגב.

    "אני נלחמת בהרבה מאוד גורמים שמתנגדים לזה אבל אני חושבת שזה מעשה חשוב הכרחי, לחיזוק הנגב ועכשיו יש מצוקת דיור, מה יקרה כשיגיעו אלינו עולים חדשים מאוקראינה ורוסיה. אם עד עכשיו ניסינו לבנות בצורה הכי מהירה שיש. למרות שאנחנו בפול גז עכשיו נצטרך אפילו עוד יותר. ולבנות בהליך אגרסיבי ומהיר, כמובן לעבות את היישובים הקיימים".

    השרה קראה לראשי המועצות האזוריות להיערך לקליטת עולים חדשים במועצות "אנחנו חושבים שיגיעו עשרות אלפים אם לא מאות אלפי עולים מרוסיה אוקראינה וחבר העמים. אתם במועצות האזוריות יכולים לעזור בקליטה".

    על הרפורמה בחקלאות אמרה השרה שקד: "אנחנו רואים עכשיו כמה חשוב הביטחון התזונתי. הסדר העולמי יכול להשתנות ביומיים וישראל צריכה להיות עצמאית גם בתחום הזה. אני מקווה ומאמינה שיגיעו לרפורמה טובה שתעצים את החקלאות ולא תעשה נזק".



    0 תגובות